Максимально автоматизуйте роботу з мережами

Підключіть інтеграцію з «Вчасно.EDI», економте робочий час для дійсно важливих задач вашого бізнесу

Максимально автоматизуйте роботу з мережами

Які можливості надає інтеграція з
«Вчасно.EDI»

Працюйте зі своєї облікової системи

Працюйте зі своєї облікової системи

Забудьте про подвійну роботу

Забудьте про подвійну роботу

у web-інтерфейсі EDI та в своїй системі

Допомагаємо на всіх етапах

Допомагаємо на всіх етапах

налаштування інтеграції та початку роботи

Безкоштовна технічна підтримка

Безкоштовна технічна підтримка

Автоматично заповнюйте

Автоматично заповнюйте

коди УКТЗЕД, серійні номери тощо

Підписуйте КЕП/ЕЦП

Підписуйте КЕП/ЕЦП

одразу в системі

Рішення для інтеграції

logo logo logo logo

Функціонал готових модульних рішень дозволяє:

  • Завантажувати замовлення з сервісу та створювати відповідний документ у 1С/BAS;
  • Порівнювати номенклатуру, отриману в замовленні із номенклатурою заведенною у 1С/BAS;
  • Завантаження повернень в базу
  • Відправка Прайсів для мережі, автозаповнення номенклатурою з бази
  • Відправляти до сервісу документи: підтвердження замовлення, повідомлення про відвантаження, серійні номери, видаткова накладна (з підписом*).
* для можливості підписання документу із 1С потрібно встановити бібліотеку підпису.
* також реалізована шаблонна обробка 1C 8.3 для мереж/постачальників, в якій діють основні функції роботи (відправка файлів, підписання документів), які Ви можете використати в своїх бізнес-процесах.

 

Функціонал готових модульних рішень дозволяє:

Готові модульні рішення

З використанням BAS

З використанням BAS

З використанням SAP

З використанням SAP

Розроблено методи:

  • Обміну документами ланцюжку замовлення API/FTP
  • Фільтрація документів, завантаження оригіналу в форматі (xml), отримання інформації про документ в json
  • Статуси угод/документів
  • Підписання документів через API/FTP
  • Статуси ЮЗД документів
  • Обмін поверненнями через API/FTP
  • Надсилання прайсів API

Інтеграція з «Вчасно.EDI»

Інтеграція
Робота з вашої облікової системи
₴ 9000 грн/рік*
  • Документи – оплачуються згідно тарифу
  • Доступ до API/FTP – один рік
  • Надання типової обробки для 1С
  • Індивідуальна консультація та допомога в налаштуванні
₴ 3000 грн/3 міс.*
  • Документи – оплачуються згідно тарифу
  • Доступ до API/FTP – 3 місяці
  • Надання типової обробки для 1С
  • Індивідуальна консультація та допомога в налаштуванні
Консультація по інтеграції
* ціна включно із ПДВ

Є запитання? Ми маємо відповіді

Що таке «Вчасно.EDI»?

«Вчасно.EDI» — сервіс обміну стандартизованими електронними повідомленнями між замовником та постачальником. «Вчасно» не потребує жодного спеціального програмного забезпечення, лише браузер та доступ до мережі Інтернет.

Сервіс «Вчасно.EDI» створений для компаній, підприємців та фізичних осіб, який допомагає просто і швидко отримати замовлення від мережі та обробити його в електронному вигляді. Сервіс створений для економії вашого часу і грошей.

Як автоматично змінювати назви товарів при формуванні видаткової накладної?

Зазвичай назви товарів в замовленні не відповідають назвам в вашій обліковій системі, тому у «Вчасно.EDI» є можливість автоматично замінити назви товарів. Для реалізації заміни потрібно завантажити до «Вчасно.EDI» каталог товарів, при формуванні видаткової накладної ми будемо використовувати назву товарів що ви вказали у каталозі. Співставлення товарів відбувається за кодом товару(артикулом) мережі.

Опис процесу роботи з каталогом товарів.

Назви товарів не змінились при формуванні видаткової накладної

Перевірте, чи внесений даний товар у каталог товарів, а також чи співпадає «Артикул мережі» у каталозі з «Код мережі» у замовленні. Якщо данні не відповідають – оновіть каталог та спробуйте замінити видаткову накладну

Опис процесу роботи з каталогом товарів.

У мене специфічні одиниці виміру, а в замовлені все у «шт.»

Одиниці виміру у замовленні відображаються згідно даних мереж. У разі інших одиниць виміру потрібно внести їх у каталог товарів і при формуванні видаткової накладної вони будуть змінені

Опис процесу роботи з каталогом товарів.

При заповненні прайсу або каталогу виникає помилка

Якщо виникла помилка - сервіс повідомляє де саме є ця помилка (номер строки у табличному редакторі або конкретне поле). Перевірте коректність заповнення данних, у стовпчику «А» є підказки щодо форматів данних. Та слідкуйте щоб не змінювалась структура документу.
Формати даних:

  • EAN Продукту – штрих-код продукту, до 32 символів
  • Внутрішній код артикул продавця – артикул товару вашої компанії
  • Доступність продукту – 0 – ні, 1 – так
  • Ціна з ПДВ – у форматі 10.00
  • Мінімальна кількість замовлення – число
  • Ціна без ПДВ – у форматі 10.00
  • Ставка ПДВ – у форматі 20
  • Код ставки ПДВ – E – звільнений від сплати податку, S – стандартний податок
  • Дія – поставте відповідну цифру: 2 – додавання нових позицій, 3 – видалення, 4 – внесені зміни
  • Внутрішній код покупця – артикул товару на стороні мережі
  • Код продукту згідно з УКТ ЗЕД
  • Ознака імпортного продукту – код товару по міжнародному класифікатору
  • Стан складу – кількість товару на складі – ціле додатне число
  • Ціна без ПДВ в іноземній валюті – у форматі 10.00
  • Рекомендована роздрібна ціна – у форматі 10.00
  • Одиниця вимірювання – PCE = штука, або ваша одиниця вимір

Опис процесу роботи з прайсом

Не вдається відправити повідомлення про відвантаження, потребує вказання коду УКТЗЕД

Дана помилка виникає у разі зобов’язання з боку мереж вказання коду УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності)

Після внесення необхідної інформації ви зможете направити повідомлення про відвантаження в мережу. Також можливо налаштування автоматичного заповнення кодів УКТЗЕД, для цього потрібно один раз заповнити каталог.

Опис процесу роботи з каталогом товарів.

Як автоматично заповнювати коди УКТЗЕД?

Для реалізації автоматичного заповнення потрібно завантажити до Вчасно.EDI каталог товарів, при формуванні повідомлення про відвантаження ми будемо автоматично підставляти код УКТЗЕД, що ви вказали у каталозі. Співставлення  товарів відбувається за кодом товару (артикулом) мережі.

Опис процесу роботи з каталогом товарів.

Як налаштувати імпорт замовлень до облікової системи?

У сервісі «Вчасно.EDI» є функціонал, що дозволяє передавати дані щодо замовлень безпосередньо до вашої облікової системи. Для активації данної опції та допомоги з налаштуваннями зверніться до нашої технічної підтримки.

Чи безпечно зберігати документи у сервісі «Вчасно»?

Для зберігання документів використовується сервіс Amazon S3 з дзеркалом сховища в іншому регіоні. Стійка інфраструктура Amazon S3 забезпечує надійне зберігання +99,999999999% об’єктів. Резервні копії даних розподіляються між декількома об’єктами і кількома пристроями на кожному об’єкті.

Забезпечення безпеки доступу
a. Безпека мережі
Використання https. Доступ до сайту здійснюється тільки по протоколу https з сучасним набором шифрів. Застарілі протоколи (SSL3 і нижче) не підтримуються. Доступ в сервера інфраструктури Вчасно із зовнішнього світу закритий фаєрволом, з політикою за замовчуванням блокувати весь вхідний трафік.
Адміністрування серверів здійснюється тільки з локальної мережі.
Внутрішніми ресурсами регулярно проводяться тестування на проникнення в систему, використовуючи утиліти OWASP, ect.

b. Безпека акаунтів
Вхід через логін і пароль. Первинна реєстрація тільки при підтвердженні по ЕЦП
двухфакторная авторизація
Доступ по API дозволено тільки з використанням унікального токена користувача

Конфіденційність
a. Обмеження доступу до документів співробітниками «Вчасно»
Співробітники компанії не мають доступу до файлів клієнтів. Співробітники компанії не мають доступу до кабінету інших компаній.

b. Можливість шифрування файлів документів ключами клієнта
При завантаженні і читанні документа з сховища даних Amazon S3 можливе використання ключа шифрування клієнта.

c. Сервіс записує дії користувачів в сервісі для можливості відновлення історії і визначення причин подій.

Забезпечення достовірності документа
Після завантаження файлу з документом в сервіс, файл зберігається в сховищах даних Amazon S3 і не змінюється в процесі накладення або читання КЕП/ЕЦП. Файли ЕЦП зберігаються окремо від файлу документа. Періодично ми вибірково перевіряємо відповідності ЕЦП і оригіналу документа в базі.

Безпека продукту
a. Захищене зберігання ключів і паролів.
Всі ключі шифрування і паролі стають доступними для програми лише в момент запуску програми в production середовищі. На етапі розробки і тестування використовуються інші ключі і паролі.

b. Контейнеризація і додатки.
Додаток «Вчасно» запущено в обмеженому середовищі, з якої є доступ тільки до необхідних для роботи програми файлів. Навіть вразливість в додатку не дозволить зловмиснику отримати доступ до серверів.

c. Поділ середовища розробки і продукту.
Модулі програми Вчасно, які створюються, доповнюються або тестуються не впливають на основний контейнер додатки. Перед застосуванням змін ми проводимо обов’язкові тести і код рев’ю для запобігання помилок у користувачів.

Відмовостійкість та доступність
a. Своєчасне оновлення серверів.
На операційну систему автоматично встановлюються всі оновлення безпеки. Для оновлення ядра системи, використовується механізм Ksplice, який дозволяє встановити оновлення на льоту, без перезавантаження сервера. Таким чином, оновлення серверів відбувається без будь-яких затримок.

b. Відмовостійка архітектура, що забезпечує максимально повний і постійний доступ до сервісу «Вчасно».

У наших центрах обробки даних і в нашій хмарної інфраструктурі використовуються:
кілька каналів для підключення до Інтернет з необхідним резервуванням
мережева інфраструктура з резервуванням, що включає комутатори, маршрутизатори і брандмауери
засоби балансування навантаження
сервери і віртуальні машини
основне сховище даних Amazon S3

І Amazon, і наші постачальники послуг розподіленого розміщення інфраструктури забезпечують відмовостійке обслуговування: харчування, кондиціювання та пожежогасіння. Ми створюємо резервні копії всього вмісту не рідше, ніж раз в день. Ми не зберігаємо резервні копії на портативних або знімних носіях.

Якими законодавчими актами регулюється порядок використання електронних документів та електронний документообмін?

Порядок використання електронних документів регулюється законом України «Про електронні довірчі послуги».

Що таке КЕП/ЕЦП (електронно цифровий підпис)?

Електронний цифровий підпис (КЕП/ЕЦП) — вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

КЕП/ЕЦП дозволяє однозначно визначити особу, що підписала документ та забезпечує контроль цілісності та незмінності документа при його передачі контрагенту або перевіряючим органам. При будь-якій випадковій або навмисній зміні документа підпис стане недійсним.

Зазвичай, це файли з розширенням: dat, zs2, sk, jks, pk8, pfx

В мене немає КЕП/ЕЦП. Що робити?

Ключі КЕП/ЕЦП ви можете отримати в будь-якому АЦСК України, але ми рекомендуємо отримати кваліфікований електронний підпис від нашого сервісу «Вчасно.КЕП».  Наші менеджери допоможуть вам швидко і без проблем отримати електронний підпис онлайн.

 

Де будуть зберігатися всі документи?

Всі вхідні та вихідні документи будуть зберігатися у хмарних дата-центрах Amazon S3 протягом 3-х років та будуть доступні для перегляду в сервісі «Вчасно.EDI». Також ви зможете завантажити та зберегти документи на комп’ютер, сервер або будь-який інший носій.

Лишилися питання?
Все про роботу з сервісом «Вчасно.EDI»

Знайти в довідці
Лишилися питання?